dinsdag 13 september 2016

zomervakantie september 2016

September 2016
Ineens is het september, de meeste mensen om ons heen zijn terug van vakantie. De laatste groep vakantiegangers is aan de beurt. De grijze golf waar wij voor het eerst bij horen. Ondanks de vele regen dagen kijk ik terug op veel gezellige zonnige en soms regenachtige op stap dagen. De trein heeft me regelmatig naar het mooie Amsterdam gebracht om onder ander samen met nichtje en Marjolijn in een regenjas te picknicken in het vondelpark.  Ook hebben we nichtje Sylvie op de foto gezet bij de beroemde Sylvie in Madame Tussauds. Ik ben bijna 3 uur aan het treinen geweest om een nachtje te logeren in een echt studenten huis in Eindhoven waar Gustav nu een burgerleven leidt met alle lusten en lasten. De nichtjes zijn weer naar school. Sommigen zijn al weer druk aan het plannen voor de herfstvakantie.
Handsfree belde oudste nichtje al fietsend op de terug weg van school; Tante Marina als je wegvalt  komt het omdat je in mijn kontzak zit, ‘hoe bedoel je’, nou mijn mobiel zit in mijn kontzak ik heb oortjes in. Ok, dus als mensen jou passeren denken ze dat jij schizofreen bent en in jezelf aan het kletsen bent. Neee..heeeee Tante Marina zo doet iedereen dat. Ze heeft een vraag; kijk je naar Heel Holland Bakt, dat is echt iets voor jou. Mmmm soms wel, soms niet, je gaat mij niet opgeven freule, ik bak lang niet goed genoeg.
Dat was niet het plan, ze maakten er mergpijpjes en dat zou ze graag met mij willen maken in de Herfstvakantie. Tante Marina wil je dat? Zekerrssss, lijkt mij leuk! Mooi dat is dan geregeld.
Maar nu ik je toch aan de telefoon heb lief nichtje…..morgen vertrekken wij richting Rome…..

Tot Later xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten