vrijdag 23 september 2016

Woensdag 21 september rustdag.....bijna rustweek...

Na 2 dagen een flink aantal kilometers op de wandelschoenen hebben gedaan hebben de voetjes nu wel ff zin aan een licht teenslippertje. De voorspelling is onweer en regen, tijd voor uitslapen, lezen, bloggen, boodschappen en luieren.
Er komt echter geen drup regen, wij zitten lekker voor bussss in korte broek te dutten en te lezen.
We lopen even naar de overkant voor de aanvulling van onze dagelijkse benodigdheden.
Mijn inkoop management had dit jaar niet zoveel missers, wel van sommigen dingen te veel of niet handig.
Voor de zoveelste keer vergeet ik dat blikjes bier makkelijker is dan een onhandig kratje die je de hele vakantie mee sleept terwijl hij leeg is mopper de mopper de mopper
Elke vakantie stop ik standaard een potje juspoeder in de kast die we geen één keer gebruiken.
Waarschijnlijk stonden er nog pakken groene ijsthee, er staan er nu geloof ik wel 5, waarvan er hooguit twee van op gaan.
Flink veel koffiepads ingeslagen, geen gebrek aan, de aangebroken zak die goed dicht geplakt was bleek niet een aangebroken zak te zijn maar een zak met gebruikte koffiepads.
Snap je hem nog, een handige tip van een schoonzus tijdens famillie weekend, gooi je de zak leeg in de voorraadbus, gebruik de zak als prullebakje. Tja moet je hem wel in de prullenbak gooien aan het eind van het weekend.
Tijdens de wandeling naar de supermarkt blijft het oppassen geblazen. Je loopt langs een mega drukke autobaan, en het zebrapad gaat alleen op groen als je drukt op de knop. Iedereen rijdt bloed hard en heeft niet standaard in zijn brein opgeslagen hier is een zebrapad, met gierende banden staan ze  vlak voor je stil. 3 banen aan beide kanten, heeft wel wat hoor, om met 1 druk op de knop 3 banen tot stil staan te manen (-;
De terugweg vanaf de supermarkt is het net een komen en gaan van de parkeerplaats en de supermarkt. Ik ben gefocust op de auto voor mij, naast mij en naar voetgangers die er om heen gaan.
Dom want nu zie ik niet dat ik onder een slagboom sta die nu naar beneden knalt.
Boiiinnngggggg, pok en hij gaat weer omhoog. Pfff ff een moment van wat gebeurt hier en gelukkig het valt mee.
Johan vraagt zich nu nog steeds of of het holle geluid nu mijn kop of de slagboom was.....
Voor het zelfde geld de rest van de week koppijn en wordt dagje rust een weekje rust.
Nog beter opletten de komende dagen.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten